Kære restaurant partner

Der er kommet vigtige opdateringer til vores restaurantaftale

Som en værdsat Just Eat restaurant partner er vores løfte til dig fortsat at tilføre værdi til din virksomhed. 

En af de måder, vi gør dette på, er at investere i den nyeste teknologi, der hjælper med at give dig flere ordrer, vækste din virksomhed, gøre dit arbejdsliv nemmere og give den bedste oplevelse til dine kunder. 

For at sikre, at vi fortsætter med at levere dette serviceniveau til dig, samtidig med at vi imødekommer de stadigt voksende forventninger hos kunderne, ændrer vi, hvordan kunderne faktureres for deres Just Eat-ordrer. 

Et håndteringsgebyr på kr. 1,34,- vil nu gælde for alle ordrer fra kunder, uanset om ordren er placeret via betalingskort eller kontant. Gebyret afspejler fordelene ved bestilling via Just Eat for alle kunder. 

Håndteringsgebyret for kunderne vil tydeligt fremgå på deres kvittering, og du som partner skal fortsat blot tage imod betaling for totalbeløbet. 

Vores administrationsgebyr til dig som partner forbliver uændret og vil fortsat blive tydeligt identificeret på din Just Eat-faktura.

Ændringen i slutkundernes håndteringsgebyr er inkluderet i din nye restaurantaftale, som du kan tilgå via denne mail længere nede. Du vil derudover også modtage den nye aftale med posten.

Øvrige justeringer i kontrakten er udelukkende tilpasninger og præciseringer af de allerede indgåede vilkår.

Ændringerne træder i kraft per 8. januar 2018.

Har du spørgsmål til disse ændringer, bedes du kontakte os på: mail just-eat@just-eat.dk eller telefon 70208684.

Vi takker dig for din fortsatte støtte.

Med venlig hilsen
Carsten Boldt
Administrerende Direktør, Just Eat Danmark

Læs de nye betingelser her