Ligger du øverst på siden i dit område, så vil du typisk opleve at få mange flere ordrer, end hvis du er placeret på bunden af siden. Vi kommer her med en forklaring på hvorfor det er vigtigt at få mange bedømmelser og hvordan du kan sikre, at du får mange af dem.

For at blive placeret i toppen af JUST EATs side for området, skal man have mange bedømmelser fra dine kunder.
Vi har for nylig gennemført en survey hos vores slutburgere, der fortæller, at én af de ting de kigger efter, når de skal have online take away er, af hvor mange og hvordan restauranten er blevet bedømt af andre brugere, når de skal vælge mad.
For at sikre, at du får så mange bedømmelser som muligt, kører vi et kraftigt kampagnetryk på de sociale medier, der skal minde kunderne om, at de skal dele deres oplevelser og bedømme deres måltid og dermed kaste en masse stjerner efter jer.

Hvorfor er stjerner og bedømmelser vigtige?
Det kan som restaurant være nyttigt at høre kundernes vurdering af deres måltider og oplevelser.
På den måde kan man glæde sig over ens stærke sider og se hvor der er punkter til forbedring.
Det er altså et ganske udmærket værktøj til hele tiden at kunne blive en lille smule bedre.

Hvad kan du gøre?
– Bed din chauffør minde kunden om, at han/hun skal bedømme måltidet.
– Skriv på din kvittering, der kommer med ud til kunden, at han/hun skal huske at bedømme måltid.
– Brug JUST EATs stickers og sæt dem på din pose, som husker kunden på at bedømme sit måltid og dele sin oplevelse.

Sticker til del din oplevelse

Husk også:
Til venlig orientering er det ikke tilladt at give sin egen restaurant bedømmelser for at få et bedre resultat.